GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

itthon   /   Gyakran Ismételt Kérdések

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Ha személyes fiókot hoz létre üzletünkben, lehetőséget kap a fizetési folyamat sokkal gyorsabb elvégzésére, a szállítási címek kezelésére, a rendelések megtekintésére és nyomon követésére és még sok másra.

Nem, regisztráció nem szükséges. Regisztráció nélkül is leadhat rendelést.

A sértetlen, komplett árut legkésőbb az áru átvételét követő 14 napon belül kiszállítjuk a Malokrasňanská, 831 54 Bratislava címre. Ajánlott levélben küldték a küldeményt, nem utánvéttel. Szükséges továbbá a szerződéstől való elálláshoz szükséges űrlap kitöltése és e-mailben történő elküldése az info@sinksandtaps.sk e-mail címre, postai úton, vagy személyesen a Malokrasňanská, 831 54 Bratislava címre történő eljuttatása. A befizetett összeget visszautaljuk a megadott bankszámlára.

Igen, de csak kivételes esetekben, ha felkeltette érdeklődését ez a fizetési mód, kérjük, forduljon hozzánk közvetlenül. A rendelést utánvéttel is fizetheti, azaz csak az áru átvételekor. Amennyiben Szlovák Posta utánvéttel választja, a küldeményt 10 napon belül át kell venni az illetékes postán. A fizetési és szállítási módról bővebben a Szállítás és fizetés aloldalon olvashat

Ha a megrendelt árut a feladástól számított 5 napon belül nem szállítják ki Önnek, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot a tel. nem. +421 904 900 130 vagy e-mailben az info@sinksandtaps.sk címre. Megkeressük szállítmányát, majd tájékoztatjuk a további lépésekről.

Írja meg nekünk, hogy milyen termékről van szó az info@sinksandtaps.sk e-mail címre, és megpróbáljuk beszerezni Önnek.

Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk tel. nem. +421 904 900 130 vagy az info@sinksandtaps.sk e-mail címen. Kérdéseire szívesen válaszolunk.

Nem találta, amit keres?

Bevásárlókosár (0)

Kosár